Nova eBanking platforma
Potpuno novi izgled e-banking platforme olakšava vam korišćenje naših online usluga. Moderan i jednostavan dizajn i unapređene funkcionalnosti prilagođeni su vašim potrebama i pružaju jedinstveno online iskustvo.
SAZNAJ VIŠEDragiša Zelenović, dugogodišnji službenik Sosijete ženeral banke, požalio se svom šefu kako su ga klijenti zaboravili od kada je u rad puštena M-banking aplikacija ove banke.
On se požalio da klijenti sada sve rade preko te aplikacije i da u banku retko svraćaju zbog čega on ima osećaj da su ga zaboravili.
– Eh. Nema više onoga kad neko dođe da plati račune pa ti se požali koliku su, a ti ga s razumevanjem pogledaš, uputiš mu koju reč podrške. Ili kad pitaju za stanje na računu, pa se sa njima zajedno obraduješ jer su imali neočekivanu uplatu. Sada sve rade preko te aplikacije, ne dolaze na šalter. Kao da se izgubilo to ljudsko u nama da zajedno delimo i sreću i teške trenutke – kaže Dragiša.
Dragiša je priznao i da je krišom članovima svoje porodice, ali i nekolicini prijatelja, sa telefona izbrisao M-banking aplikaciju Sosijete ženeral banke.
– Priznajem, kriv sam. Bio je to nepromišljen potez, ali vas molim da me razumete i da me ne osuđujete. Uplašio sam se. Kad su me već klijenti zaboravili, pomislio sam da će se isto dogoditi i sa mojim najbližima – ispričao je Dragiša vidno potrešen.
On je dodao i da je pitao nekoliko klijenata da li je u njemu neki problem i da li su ga zbog toga zaboravili.
– Rekli su mi da nije do mene, kao i da ja njima pomalo nedostajem i da će mi se ubuduće češće javljati preko video poziva. Neki su mi čak obećali da će doći da uzmu naš kombinovani kredit – kaže ovaj službenik Sosijete ženeral banke.
Redakcija Njuza
Potpuno novi izgled e-banking platforme olakšava vam korišćenje naših online usluga. Moderan i jednostavan dizajn i unapređene funkcionalnosti prilagođeni su vašim potrebama i pružaju jedinstveno online iskustvo.
SAZNAJ VIŠE