Online banking Korisnički kontakt centar 011 30 11 555
Online banking

Zajedno. Rastemo dalje.

Za vas koji hrabro idete u susret novim ciljevima.
Za sve vaše nove korake, računajte na naše povoljne gotovinske i kredite za refinansiranje.
Keš da kreneš.

Saznajte više

Daljina nas spaja

Tu smo da vam i u vanrednim okolnostima omogućimo što sigurnija i jednostavnija rešenja za sve izazove koji stoje pred vama. Jer vaši izazovi su i naši izazovi. Možda smo danas fizički udaljeni jedni od drugih, ali naše veze su građene na poverenju i poštovanju, a one ne znaju za granice. Zato smo sada, zapravo, bliži nego ikad.

Šta sve možete od kuće?

Ponuda o zastoju u otplati kreditnih obaveza

Ukoliko se do 31. marta niste izjasnili da ne želite da zaustavite otplatu vaših kreditnih obaveza, otplata je automatski zaustavljena na minimum 90 dana tj. sve do prestanka vanrednog stanja (moratorijum). Sve informacije o naknadnom stopiranju otplate, kao i o odustajanju od moratorijuma pogledajte ovde.

Saznaj više

Obaveštenje o promeni radnog vremena ekspozitura

Obaveštavamo vas da su, u skladu sa vanrednim merama, od ponedeljka 11. maja 2020. godine, ekspoziture nastavljaju da rade sa regularnim radnim vremenom

Saznaj više

Naši iskusni bankari vam stoje na raspolaganju. Pronađimo zajedno odgovarajuće rešenje za vas.

P2P - Šaljite novac na broj telefona

Pošaljite novac bilo kome, čak i onima koji nemaju račun ni u jednoj banci. Sve što vam je potrebno je njihov broj mobilnog telefona, e-mail adresa i ime i prezime. P2P usluga je dobro rešenje za vreme trajanja vanrednih mera.

Saznaj više

Naši iskusni bankari vam stoje na raspolaganju. Pronađimo zajedno odgovarajuće rešenje za vas.

Izdvojili smo za vas još korisnih ponuda

Nudimo vam spektar proizvoda i usluga koje život čine kvalitetnijim i jednostavnijim

Obaveštenje o načinu podnošenja prigovora davaocu usluga
Obaveštenje o načinu podnošenja prigovora Korisnika (fizičkog lica i preduzetnika) odnosno Klijenta  – pravnog lica Banci, postupanju Banke po podnetom prigovoru  Korisnika/Klijenta kao i mogućnosti podnošenja pritužbe Narodnoj banci Srbije na rad Banke

Pošaljite nam prigovor

Razgovarajte sa nama. Tu smo da saslušamo i odgovorimo na vaš prigovor. Prigovor možete poslati i na reklamacije@otpsrbija.rs







PDF maksimum 10Mb


Vidi pravila

U skladu sa Zakonom o zaštiti korisnika finanasijskih usluga, Banka će Vaš prigovor razmotriti i odgovoriti Vam u roku od 15 dana.






PDF. Maximum 10Mb


Vidi pravila

U skladu sa Zakonom o zaštiti korisnika finanasijskih usluga, Banka će Vaš prigovor razmotriti i odgovoriti Vam u roku od 15 dana.

Popunite polja forme


0/36

0/36


Vidi pravila

Hvala što ste poslali upit naša
sluzba ce vas uskoro kontaktirati.

Mapa ekspozitura

Pronađite ekspozituru

Online ekspozitura

Tim stručnih online bankara radi za vas svakog radnog dana od 08:00 do 18:00 časova i vikednom od 09:00 do 15:00

Saznaj više
Vrati se gore