Obaveštenje

Obaveštenje o promeni radnog vremena ekspozitura

Obaveštavamo vas da će, zbog vanrednog stanja, ekspoziture raditi skraćeno, kao i da će pojedine ekspoziture privremeno obustaviti svoj rad.

Saznaj više
Obaveštenje

Važne informacije tokom vanrednog stanja

Informišite se o radnom vremenu ekspozitura, o ponudi zastoja u otplati kreditnih obaveza, o podizanju gotovine za starije klijente, o promenama u domaćem i međunarodnom platnom prometu i pogledajte savete za bezbednije i odgovornije postupanje uz pomoć beskontaktnih i digitalnih servisa naše banke.

Saznaj više
Online banking Korisnički kontakt centar 011 30 11 555
Online banking

Ponuda o zastoju u otplati kreditnih obaveza

Ukoliko se do 31. marta niste izjasnili da ne želite da zaustavite otplatu vaših kreditnih obaveza, otplata je automatski zaustavljena na minimum 90 dana tj. sve do prestanka vanrednog stanja (moratorijum). Sve informacije o naknadnom stopiranju otplate, kao i o odustajanju od moratorijuma pogledajte ovde.

Saznaj više

Obaveštenje o promeni radnog vremena ekspozitura

Obaveštavamo vas da će, zbog vanrednog stanja, ekspoziture raditi skraćeno, kao i da će pojedine ekspoziture privremeno obustaviti svoj rad.

Saznaj više

Naši iskusni bankari vam stoje na raspolaganju. Pronađimo zajedno odgovarajuće rešenje za vas.

Jednokratno punomoćje – novi vid podrške za starije klijente

Za naše klijente koji su stariji od 65 godina, te im je dodatno ograničeno kretanje tokom trajanja vanrednog stanja, uveli smo jednostavniji način da ovlaste blisku osobu koja bi u njihovo ime mogla da podigne gotovinu sa njihovog bankovnog računa u ekspozituri.

Saznaj više

Naši iskusni bankari vam stoje na raspolaganju. Pronađimo zajedno odgovarajuće rešenje za vas.

Obaveštenje o promeni korespondentne banke za CAD valutu

Obaveštavamo Vas da je OTP Banka Srbija a.d. Beograd promenila korespondentnu banku za izvršavanje plaćanja i prijema sredstava u/iz inostranstva u CAD valuti.

Saznaj više

Naši iskusni bankari vam stoje na raspolaganju. Pronađimo zajedno odgovarajuće rešenje za vas.

Izdvojili smo za vas još korisnih ponuda

Nudimo vam spektar proizvoda i usluga koje život čine kvalitetnijim i jednostavnijim

Obaveštenje o načinu podnošenja prigovora davaocu usluga
Obaveštenje o načinu podnošenja prigovora Korisnika (fizičkog lica i preduzetnika) odnosno Klijenta  – pravnog lica Banci, postupanju Banke po podnetom prigovoru  Korisnika/Klijenta kao i mogućnosti podnošenja pritužbe Narodnoj banci Srbije na rad Banke

Pošaljite nam prigovor

Razgovarajte sa nama. Tu smo da saslušamo i odgovorimo na vaš prigovor. Prigovor možete poslati i na reklamacije@otpsrbija.rs







PDF maksimum 10Mb


Vidi pravila

U skladu sa Zakonom o zaštiti korisnika finanasijskih usluga, Banka će Vaš prigovor razmotriti i odgovoriti Vam u roku od 15 dana.






PDF. Maximum 10Mb


Vidi pravila

U skladu sa Zakonom o zaštiti korisnika finanasijskih usluga, Banka će Vaš prigovor razmotriti i odgovoriti Vam u roku od 15 dana.

Popunite polja forme


0/36

0/36


Vidi pravila

Hvala što ste poslali upit naša
sluzba ce vas uskoro kontaktirati.

Mapa ekspozitura

Pronađite ekspozituru

Online ekspozitura

Tim stručnih online bankara radi za vas svakog dana od 9:00 do 15:00 časova.

Saznaj više
Vrati se gore